Thursday, October 17, 2013

Dapatkan Pakaian Muslimah Yang Bergaya dengan harga yang Murah2!!

Nama : ipfashion
Email : ipfashion.assist@gmail.com
Link : http://ipfashion.asia/index.php
Tajuk : Dapatkan Pakaian Muslimah Yang Bergaya dengan harga yang Murah2!!
Iklan : Dapatkan pakaian muslimah dengan harga yang sangat murah!

Tidak perlu pening2 fikir di mana untuk dapatkan pakaian muslimah yang comel-comel dan lawa.Tempahan boleh dibuat di http://ipfashion.asia/index.php .

Pelbagai jenis rekaan pakaian mengikut citarasa masing-masing, mengikut kesesuaian tema dan acara. Saiz dari XS ke 4XL!!
Menjual pakaian fesyen terbaru!! JUBAH/ABAYA/BLOUSE LABUH/PEPLUM BLOUSE/LONG DRESSES dan banyak lagi!!

Dengan kadar harga yang sudah pasti lagi murah dari mana-mana kedai atau outlet yang anada pernah kunjungi. Dapatkan pakaian Muslimah anda sekarang!
Tidak ada lagi masalah untuk memakai baju-baju yang comel, lawa dan rekaan baru yang menutup aurat. baju yang labuh, longgar dan berlengan panjang untuk semua Warga Muslimah di luar sana!!

Harga pakaian dari serendah RM18. material dijamin berkualiti tinggi dan memuaskan hati setiap pembeli.

Jangan tunggu lama2 kerana stok terhad!
Jom Kunjungi http://ipfashion.asia/index.php]IPFashion.asia sekarang!!

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi talian support hotline kami di 01-139-2544-24 atau email kami di http://ipfashion.asia/index.php?controller=contact

Apa lagi?Jangan fikir lama2..sementara stok masih banyak..dapatkan pakaian dan aksesori kegemaran anda di website kami sekarang!

**Kami juga mengalu-alukan individu yang mahu mencari pendapatan sampingan sebagai agen dropship, promosi dan jual semula barang kami tanpa perlu memikirkan penghantaran dan keluar modal.. untuk lebih lanjut, hantar nama, alamat, no hp dan (salah satu) laman tempat anda iklankan barangan kami ke email ipfashion.assist@gmail.com. Anda akan menerima maklumat lebih lanjut berkaitan dengan harga yang kami tawarkan untuk agen


IP Address Pengiklan : 175.136.210.5